Czy żeliwo HAGE jest kompatybilne z kuchenkami indukcyjnymi?
Tak, wszystkie nasze naczynia kuchenne (z wyjątkiem kociołków) nadają się do stosowania na każdej kuchence gazowej, elektrycznej, ceramicznej, halogenowej oraz indukcji - o ile pozwala na to instrukcja sprzętu domowego.
Pamiętaj, aby zachować niski lub średni poziom ciepła, by zapewnić trwałość naczyń i doskonałe rezultaty!
Jedzenie przywiera do mojej żeliwnej brytfanny. Co mogę zrobić?
Ważne jest, aby nie przegrzewać żeliwnych naczyń HAGE, ponieważ może to powodować przywieranie jedzenia. Zawsze gotuj i smaż w niskiej lub średniej temperaturze, niezależnie od źródła ciepła jakiego używasz. Upewnij się, że naczynie nagrzewa się stopniowo.
Upuściłem moje żeliwne naczynie. Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia związane z upadkami?
Niestety nie. Mimo że żeliwo jest niezwykle trwałe i nadaje się do wielu kuchennych zadań, warstwa emaliowana jest wykonana ze szkła. Oznacza to, że może pęknąć lub odprysnąć, jeśli naczynie zostanie upuszczone lub uderzone.
Nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tego typu i nie możemy przyjąć upuszczonych przedmiotów do naprawy.
Na krawędzi mojego żeliwnego naczynia pojawiła się rdza. Czy to normalne?
W przypadku wszystkich produktów żeliwnych czasami wokół krawędzi mogą pojawiać się małe obszary rdzy. Przyczyną pojawienia się rdzy może być fakt, że po umyciu żeliwne naczynie nie było dokładnie wysuszone i zostało odłożone w wilgotne miejsce, np. na ociekacz lub do zmywarki, lub szara warstwa szkliwa mogła zostać nadkruszona.
Aby usunąć rdzę, oczyść obszar gąbką nylonową z płynem do mycia naczyń, a następnie dokładnie osusz naczynie. Po wyschnięciu należy przetrzeć miejsce dotknięte rdzą niewielką ilością oleju słonecznikowego lub innego oleju roślinnego, aby utworzyć zabezpieczenie i zapobiec ponownemu pojawieniu się rdzy.
Czy naczynia żeliwne można myć w zmywarce?
STANOWCZE NIE! Nie można myć w zmywarce czegokolwiek wykonanego z żeliwa. Chemia do mycia zmywarki wniknie w struktury żeliwa, przez co posmak w potrawach pozostanie. Zmywarka całkowicie wysuszy żeliwo, będzie suche jak wiór, które momentalnie pokryje się rdzawym nalotem. Sama zmywarka może doznać uszkodzeń. Pamiętaj! Żeliwo zawsze czyścimy mechanicznie szczotkami, druciakami nawet piaskiem w ciepłej wodzie - bez środków myjących i detergentów.
Czy żeliwo trzeba konserwować?
STANOWCZE TAK! Jeśli chcemy, aby żeliwo służyło nam bez problemu przez wiele lat. Wykorzystuj wyłącznie olej jadalny. Sprawdź temperaturę dymienia oleju, gdy będziesz wypalać elementy żeliwne w wyższej temperaturze niż temperatura dymienia może powstać płomień. Dlatego warto dobrze osuszyć i wytrzeć nadmiary oleju przed wypalaniem.
W jaki sposób mogę użyć promocyjnego kodu zniżkowego?
Podczas finalizacji płatności. Po prostu przejdź do koszyka, a przed sfinalizowaniem zakupu wprowadź kod promocyjny w wyznaczonym polu. Następnie kliknij, aby go zastosować. Pamiętaj – zniżki nie mogą zostać zastosowane po sfinalizowaniu płatności.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Niestety nie. W razie problemów ze złożeniem zamówienia online skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu lub anulować moje zamówienie?
Zmiany w zamówieniu możesz wprowadzać tylko do momentu potwierdzenia zamówienia przy dokonywaniu płatności.
Zakup został sfinalizowany, ale chcesz dokonać zmiany w zamówieniu lub je anulować? Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Przed dokonaniem zakupu kupujący ma obowiązek zapoznać się i zrozumieć warunki sprzedaży OnlyPans.pl . Są one dostępne na naszej stronie Regulamin.
Czy mogę złożyć zamówienie online, a następnie odebrać je ze stacjonarnie?
Nie, obecnie nie oferujemy usługi „Zamów i odbierz”.
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie Dostawa i zwroty. Potrzebujesz dodatkowej pomocy? Skontaktuj się z nami.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy po zwrocie produktu?
Zwrot pieniędzy otrzymasz nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez nas towarów. Zwrotu dokonany za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta podczas składania zamówienia.
Jak uzyskać dostęp do mojego konta i historii zamówień?
Po prostu zaloguj się na swoje konto. Możesz też skontaktować się z nami za pośrednictwem naszej strony Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy.
Czy mogę zrezygnować z otrzymywania newsletterów HAGE?
Tak, możesz zrezygnować w dowolnej chwili, klikając „Rezygnacja z subskrypcji”, które znajduje się u dołu newslettera przesyłanego na pocztę elektroniczną.
Nie pamiętam hasła. Jak je zresetować?
Przejdź do logowania, a następnie kliknij „Nie pamiętam hasła” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do zresetowania hasła. Nie możesz znaleźć wiadomości e-mail? Sprawdź folder spam lub kosz. Jeśli nadal masz problem z logowaniem, skontaktuj się z nami za pomocą strony Skontaktuj się z nami.